.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دولت به مطالبات سیل زدگان استان گلستان رسیدگی کند
نماینده آزاد‌شهر :‌ سیل‌زدگان گلستان فراموش شده‌اند
سیل خسارات فراوانی به خانه و کاشانه،‌ مزارع کشاورزی و زیرساخت‌های اقتصادی و عمرانی مردم و استان وارد کرد و امروز پس از گذشت یک ماه از این حادثه هیچ کسی سراغی از ما نمی‌گیرد و دولت ما را فراموش کرده است.
نماینده آزاد‌شهر :‌ سیل‌زدگان گلستان فراموش شده‌اند

فارس: نماینده مردم آزاد‌شهر در مجلس گفت که استان گلستان چندی پیش دچار حادثه سیل شد و امروز پس از گذشت یک ماه ‌کسی سراغی از ما نمی‌گیرد.

رضا صابری نماینده مردم آزادشهر طی تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس اظهار داشت: تذکر نخست بنده در مورد عدم ابلاغ اعتبارات خسارت سیل در استان گلستان پس از یک ماه است و این در حالی است که قبل از ماه رمضان چندین سیل در استان گلستان به راه افتاد.

وی افزود: سیل خسارات فراوانی به خانه و کاشانه،‌ مزارع کشاورزی و زیرساخت‌های اقتصادی و عمرانی مردم و استان وارد کرد و امروز پس از گذشت یک ماه از این حادثه هیچ کسی سراغی از ما نمی‌گیرد و دولت ما را فراموش کرده است.

نماینده مردم آزادشهر با بیان اینکه مردم بدون امکانات اولیه معیشتی، این ماه رمضان و گرمای تابستان را تحمل می‌کنند، گفت: ‌آیا خواسته مردم پس از یک ماه جای سؤال و اقدام ندارد؟

صابری از رئیس بیمه مرکزی تشکر کرد و به چند شرکت بیمه‌ای که «پس از گذشت یک ماه مردم را سرگرم تهیه چند گزارش بی‌نتیجه کرده‌اند»، تذکر داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : سیل‌زدگان , گلستان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.